כפי שחלקכם יודעים, אתמול הצגנו את המשחקים בתערוכת צעצוע בנמל תל אביב, ואני לא יכולה לראות את הקברן הזה יותר!
מה שכן, אני חייבת להגיד שזאת הייתה חוויה מדהימה ליצור משהו מאפס, ואני באמת מרגישה כאילו הגעתי הביתה מבחינת הייעוד שלי בחיים; אין ספק שהדרך הייתה מטלטלת אבל אני מניחה שלא היינו לומדים הרבה אם היא לא הייתה כזו...
המשחק עוד לא מושלם, כרגע אני והצוות מתייחסים אליו כאל גירסת בטא, ואנחנו נמשיך לעבוד עליו אחרי פרוייקטי הגמר, חסרים כמה דברים, כמה דברים צריכים ליטוש ושינוי אבל סה"כ אני מאד מרוצה מהתוצאה.
זה המקום להציג את התפקידים שלנו ולהודות לכל מי שתרם למוצר:
רני זינגר: גיים דיזיינר (קריאייטיב) ותכנות - לוחם אמיץ בבאגים ובי :) מוכשר ומדהים.
יובל בדש: סאונד אפקטס - הצליח ברוב כישרון להקלע לתאונת אופנוע באמצע התהליך אבל עשה כל מה שביכולתו כדי לתרום.
סתיו גולדשטיין: גרפיקאית לתוך השעות הקטנות של הלילה, סבלנות אין קץ להצקות והפדנטיות שלי וחסרת פשרות לחלוטין.
אסף הלוי: מוסיקה- מוכשר בטירוף.
יוליה רויזמן (אני): גיים דיזיינר(תסריט,מכניקה וארט) וניהול פרויקט.
אני מצרפת לינק לגירסה הכי אחרונה למשחק, מתוך שאלות שעלו מאנשים ששיחקו הבנו שמערכת הקומבואוים והפאוור אפס עדיין אל ברורים לחלוטין אז:
הצנצנות למעלה: פורמלין שנועד לעכב את הריקבון של הגופות (עדיין חסר לזה חיווי) כשאדום חזק מהכחול
האייקונים שתראו בסוף הקבורה: נועדו לסמן את סוג הגופה שנקברה, קבורה של אותו סוג גופה באותו מקום תזכה אתכם בבונוס קומבו!
ויש טוטוריאל בהתחלה
תהנו: http://megaswf.com/serve/1112282
כרגיל, נשמח להערות ועצות לשיפור לקראת גירסת גולד (שתגיע עוד כמה חודשים, נמשיך לעדכן)
מה שכן, אני חייבת להגיד שזאת הייתה חוויה מדהימה ליצור משהו מאפס, ואני באמת מרגישה כאילו הגעתי הביתה מבחינת הייעוד שלי בחיים; אין ספק שהדרך הייתה מטלטלת אבל אני מניחה שלא היינו לומדים הרבה אם היא לא הייתה כזו...
המשחק עוד לא מושלם, כרגע אני והצוות מתייחסים אליו כאל גירסת בטא, ואנחנו נמשיך לעבוד עליו אחרי פרוייקטי הגמר, חסרים כמה דברים, כמה דברים צריכים ליטוש ושינוי אבל סה"כ אני מאד מרוצה מהתוצאה.
זה המקום להציג את התפקידים שלנו ולהודות לכל מי שתרם למוצר:
רני זינגר: גיים דיזיינר (קריאייטיב) ותכנות - לוחם אמיץ בבאגים ובי :) מוכשר ומדהים.
יובל בדש: סאונד אפקטס - הצליח ברוב כישרון להקלע לתאונת אופנוע באמצע התהליך אבל עשה כל מה שביכולתו כדי לתרום.
סתיו גולדשטיין: גרפיקאית לתוך השעות הקטנות של הלילה, סבלנות אין קץ להצקות והפדנטיות שלי וחסרת פשרות לחלוטין.
אסף הלוי: מוסיקה- מוכשר בטירוף.
יוליה רויזמן (אני): גיים דיזיינר(תסריט,מכניקה וארט) וניהול פרויקט.
אני מצרפת לינק לגירסה הכי אחרונה למשחק, מתוך שאלות שעלו מאנשים ששיחקו הבנו שמערכת הקומבואוים והפאוור אפס עדיין אל ברורים לחלוטין אז:
הצנצנות למעלה: פורמלין שנועד לעכב את הריקבון של הגופות (עדיין חסר לזה חיווי) כשאדום חזק מהכחול
האייקונים שתראו בסוף הקבורה: נועדו לסמן את סוג הגופה שנקברה, קבורה של אותו סוג גופה באותו מקום תזכה אתכם בבונוס קומבו!
ויש טוטוריאל בהתחלה
תהנו: http://megaswf.com/serve/1112282
כרגיל, נשמח להערות ועצות לשיפור לקראת גירסת גולד (שתגיע עוד כמה חודשים, נמשיך לעדכן)
