יום חמישי, 12 במאי 2011

צעצוע

כפי שחלקכם יודעים, אתמול הצגנו את המשחקים בתערוכת צעצוע בנמל תל אביב, ואני לא יכולה לראות את הקברן הזה יותר!
מה שכן, אני חייבת להגיד שזאת הייתה חוויה מדהימה ליצור משהו מאפס, ואני באמת מרגישה כאילו הגעתי הביתה מבחינת הייעוד שלי בחיים; אין ספק שהדרך הייתה מטלטלת אבל אני מניחה שלא היינו לומדים הרבה אם היא לא הייתה כזו...
המשחק עוד לא מושלם, כרגע אני והצוות מתייחסים אליו כאל גירסת בטא, ואנחנו נמשיך לעבוד עליו אחרי פרוייקטי הגמר, חסרים כמה דברים, כמה דברים צריכים ליטוש ושינוי אבל סה"כ אני מאד מרוצה מהתוצאה.
זה המקום להציג את התפקידים שלנו ולהודות לכל מי שתרם למוצר:
רני זינגר: גיים דיזיינר (קריאייטיב) ותכנות - לוחם אמיץ בבאגים ובי :) מוכשר ומדהים.
יובל בדש: סאונד אפקטס -  הצליח ברוב כישרון להקלע לתאונת אופנוע באמצע התהליך אבל עשה כל מה שביכולתו כדי לתרום.
סתיו גולדשטיין: גרפיקאית לתוך השעות הקטנות של הלילה, סבלנות אין קץ להצקות והפדנטיות שלי וחסרת פשרות לחלוטין.
אסף הלוי: מוסיקה- מוכשר בטירוף.
יוליה רויזמן (אני): גיים דיזיינר(תסריט,מכניקה וארט) וניהול פרויקט.

אני מצרפת לינק לגירסה הכי אחרונה למשחק, מתוך שאלות שעלו מאנשים ששיחקו הבנו שמערכת הקומבואוים והפאוור אפס עדיין אל ברורים לחלוטין אז:
הצנצנות למעלה: פורמלין שנועד לעכב את הריקבון של הגופות (עדיין חסר לזה חיווי) כשאדום חזק מהכחול
האייקונים שתראו בסוף הקבורה: נועדו לסמן את סוג הגופה שנקברה, קבורה של אותו סוג גופה באותו מקום תזכה אתכם בבונוס קומבו!
ויש טוטוריאל בהתחלה
תהנו: http://megaswf.com/serve/1112282

 כרגיל, נשמח להערות ועצות לשיפור לקראת גירסת גולד (שתגיע עוד כמה חודשים, נמשיך לעדכן)

יום שני, 11 באפריל 2011

הגרסה המעודכנת מהמס-מדיה

מצרפת את הגירסה הכי מעודכנת למשחק שלהזכירכם עדיין לא בשלב הבטא אפילו
הוראות:
1. קליק על גופה (חכו כמה שניות שהן יתחילו להכנס למסך)
2. קליק על חלקת הקבר
3. לגלגל עם הגלגלת של העכבר לכיסוי
4. קליק נוסף לשלט
5. אם הגופה בורחת (חץ אדום) קליק נוסף בשביל להכות אותה על הראש ולקבור

בהמשך יהיו גם שלבים, דרגות קושי עולות, רקע יותר דינאמי, אנימציות לגופות, בונוסים, קומבואים, ושלב בונוס ובתקווה שלא יהיו באגים כמובן!

שחקו ותנו טיפים לשיפור!

(אל תשכחו להקליק למטה למסך מלא)
http://megaswf.com/serve/1054245

יום שני, 14 במרץ 2011

פוסט פוסט אלפא

אוקי, אז האלפא עברה לה בצורה יחסית חלקה, למי שלא יודע מה זה אלפא - זה השלב שבו מציגים את המכניקה של המשחק נטול גרפיקה וסאונד כדי לראות אם כיף לשחק.
המכניקה של המשחק שלנו באלפא לא ייצגה את המכניקה הסופית מהסיבה הפשוטה שהמשחק הסופי יעבוד אך ורק עם עכבר וכרגע ניתן לשחק בשילוב עם המקלדת בלבד... מבאס!
עדיין יש ויכוחים ביני לבין רני, למשל בנוגע לזמני יציאת הגופות מהקבר... אני טוענת שגופה צריכה להתחיל לצאת מהקבר אחרי שתהליך הקבורה הושלם, רני חושב שהיא צריכה להיות מסוגלת לצאת בכל שלב של הקבורה- כרגע הגירסה המוצגת היא של רני- אז תגידו לנו מה דעתכם.
כבר יש גרפיקות וחלק לא מבטול של האנימציות בעזרתן של סתיו ולי החרוצות שמתייחסות אלי ולפדנטיות שלי בסבלנות אין קץ :)
אני מצרפת לינק לדמו של המשחק כפי שהוא עכשיו (אל תשכח ללחוץ על play flash full screen למטה)- http://megaswf.com/serve/1037428 
 הוראות:
WASD לתזוזה ימינה,שמאלה, למטה ולמעלה, לקחת גופה קליק עם לחצן שמאלי של עכבר
הריבוע הכחול הוא הקברן
העיגולים הן הגופות כשהצבעים מייצגים את רמת הריקבון
חץ אדום זה כשגופה יוצאת
בשביל לכסות קבר צריך לגלגל עם הגלגלת של העכבר עד שהוא מכוסה וללחוץ על הלחצן השמאלי בשביל לתקוע שלט.

תנסו, תגיבו, מקווה שתהנו.
אני רוצה גם לתת לכם הצצה לגרפיקות המהממות של סתיו:
בית הקברות
אנימציה של הקברן:
http://megaswf.com/serve/1037424

יום שלישי, 15 בפברואר 2011

וואס די ...? זענט איר ערנסט?! (או הרשומה של רני)


מעשה שהיה, כך היה:
הכל התחיל טוב...
כשיוליה הציעה את הרעיון למשחק ניהול זמנים על קברן, נגולה אבן מעל לבי - סוף סוף נוכל להתחיל לעבוד על רעיון שכולם מרוצים ממנו במקום לנגח ולפסול את הרעיונות של כל חברי הצוות!
כבר דמיינתי את זה - קברן חביב, שמן, עצלן, שבכל רגע שבו הוא עובד הוא רק מייחל להפסקה - חוסר החשק שלו ניכר בכל פעולותיו, מסחיבת הגופות, השלכתם לבור, כיסויים, ואפילו הכאת לקוחותיו העקשנים יותר שמתעקשים לנסות ולצאת החוצה מהקבר שהוא כל כך התאמץ לארגן להם (אחרי כל העבודה הקשה הזאת הם עוד לא מרוצים?!).
כולנו התלהבנו מהרעיון והמשכנו לפתח אותו לכל מיני כיוונים, יצירתיים וטכניים, עד שברגע כלשהו נחת עליי הרעיון "למה שלא יהיה בחור חבר'ה קדישא?" תחשבו איזה יופי זה יהיה, כאשר יגיעו גופות חדשות הוא יקלל ביידיש, בין עבודות הוא יפתח ויקרא את עיתון "המודיע" - או ישתה איזו כוסית של יין פטישים, הוא ילבש חולצה מכופתרת שמתחתיתה תבצבץ הכרס... אחלה רעיון. וכולם הסכימו!
...עד שיום אחד...
אני מקבל הודעה מיוליה בסגנון "יש בעיה!", מה זה כבר יכול להיות? "הוא לא יכול להיות קברן של חבר'ה קדישא" למה לא? "כי אז הגופות יהיו צריכות להיות עטופות בתכריכים".
.
...
.....
?#$?%@!??
אז למיטב הבנתי, משחק על קברן שמקבל גופות במצבי ריקבון שונים, קובר אותם תוך-כדי שהם מתפוררים ומשילים איברים בדרך לחלקה, ואז עוד חוזרים בצורת זומבים ומנסים לצאת זה הגיוני, טוב ויפה, אבל אם יהיה מדובר על איש חבר'ה קדישא והגופות לא יהיו עטופות בתכריכים - כאן שברנו את הריאליזם (?) של המשחק(?!?!)?!
...למרבה הצער, יוליה נשארה נחושה בדעתה באופן מרגיז למדי, אז כפשרה שנראתה לי הגיונית (כלומר, בסופה יעשו מה שאני רוצה) הצעתי להציג את העניין לכיתה ולראות מה דעתם.
היא הסכימה.
גם הכיתה הסכימה - איתי. המשחק הוא מגוחך מטבעו, וזה יכול להוסיף הומור אז למה לא, זה לא ישבור ריאליזם כי גם ככה הוא לא קיים במשחק ועוד ועוד טיעונים הגיוניים שמצדדים בדעתי.
...אבל.
"אבל" הם אמרו, "הוא לא יכול להיות מחבר'ה קדישא".
.
...
.....
?#$?%@!??
מה הבעיה?! הרי הסכמנו שהתכריכים לא חשובים!
"כן, אבל יש בעיה אחרת - ברגע שזה יעלה לאינטרנט לאנשים מבחוץ זה יכול להיראות אנטישמי"
אוף.
מעצבן שאנשים אחרים צודקים.
...אז נכון לעכשיו, נראה שנוותר על הסממנים היהודיים ונשאיר את גיבורינו סתם שמן, עצלן ומגוחך, עם כל הכאב שכרוך בגניזת הגימיק היהודי... למרות זאת, המשחק עדיין יכול לממש את הפוטנציאל המלא שלו ולהיות awesome.
צפו להתפתחויות נוספות בהמשך.
רני

יום שישי, 11 בפברואר 2011

show your friends who's got the biggest shovel

על שלושה דברים אפשר להסתכל בלי הפסקה: "אש בוערת, מים זורמים ומישהו אחר עובד"
אם נמאס לכם ממשחקי קז'ואל שנראים כאילו הם נעשו על ידי דובוני איכפת לי, ואתם רוצים לראות מישהו אחר סובל לשם שינוי, מישהו אחר ששונא את החיים שלו יותר ממה שאתם שונאים את החיים שלכם- זה המשחק בשבילכם.
הכירו את *** (עוד לא החלטנו על השם, חשבתי על אל או לארי בתור הומאז' לאל באנדי- מה דעתכם?), *** הוא קברן שמן, גוץ כל הזמן מזיע ובאופן כללי נמאס לו מהחיים שלו, נמאס לו מהעבודות שלו והלקוחות שלו הופכים אתה חיים שלו להרבה יותר מסריחים.. תרתי משמע...
התפקיד שלכם הוא לעזור (או יותר נכון לדרבן) ל*** לקבור את הגופות לפני שהן נרקבות, אבל כמו שכל האנשים מיוחדים  בדרכם כך גם הגופות והן נרקבות בקצב שונה, אבל זה לא הכל, אתה לוקח אותם, קובר אותם ומכסה אותם בערימה יפה, שם עליהם שלט והכול אבל לאאאאאא חלקם מחליטים שהם פשוט חייבים לצאת לסיבוב אחרון לאור הירח... עכשיו לך תרדוף אחריהם!
העבודה עצמה לא נשמעת ממש מסובכת- לוקחים גופה, קוברים אותה, במקרה הגרוע רודפים אחריה קצת ודופקים לה את חפירה בראש.. אבל זה לא הכל רבותיי! ככל שהגופה תגיע למצב ריקבון יותר מתקדם היא תהיה שווה פחות נקודות, כל איבר שהולך לאיבוד גם עולה לך בנקודות, גופה שמצליחה לברוח תקרב אותך לסוף הקריירה.

טוב קיבלתם הצצה ראשונית לאיפיון של המשחק, זהו משחק ניהול זמנים שאנחנו מקווים להרחיב. עדיין יש כמה חיכוכים והתלבטויות, יש המון שאיפות ולא הרבה זמן לבצע- המשחק כרגע מיועד לשחקן יחיד אבל בגלל שאנחנו אוהבים לקפוץ מעל הפופיק אנחנו רוצים לנסות להספיק לעשות גם גירסה של 2 שחקנים ופה אתם נכנסים לתמונה, אז הצביעו והשפיעו, הדעה המנצחת תזכה את הבוחרים שלה בקרדיט במשחק (!!!):
א. 2 השחקנים ישחקו אחד נגד השני כשהמטרה של שחקן היא להשתלט על איזורי הקבורה של השחקן השני עד להעפתו מהמסך.
ב. 2 השחקנים יעבדו בשיתוף פעולה וככה יצברו יותר נקודות, ויקברו יותר גופות יותר מהר  את המשחק השיפותי יהיה יותר קל להכין ברמה התיכנותית.
כבר יצא לנו להתווכח על הדמות של הקברן, רני יפרט על זה קצת ברשומה שלו, בנתיים אני יכולה להגיד שניצחתי הא הא!!

ועכשיו קצת עלינו, Fetus productions
יוליה רויזמן: תסריטאית וארט דיירקטור
רני זינגר: מתכנת
יובל בדש: מתכנת

לעבודת הגרפיקה מצטרפת אלינו סתיו גולדשטיין מהצוות שבונה את המשחק על אלוהים כבוס, חברה טובה שלי, ציירת מדהימה
and a swell gal!

זהו להיום, זוהי רק ההתחלה

בהמשך אני אספר לכם כמה אנחנו כבר שונאים אחד את השניה ודרכים יצירתיות להתנקש בחבריכם לקבוצה!
tah tah